FANDOM

Zeke, Buz Devri 'nde ki gergin ve heyecanlı bir kılıç-dişli kaplan . Manny'i öldürmek konusunda delice fikirleri vardı.

TanıtımEdit

Zeke, Buz Devri'nde rol almıştır. Seslendirmesini Jack Black yapmıştır. Cinsiyeti erkektir. Cilt rengi gri-kahverengi ve beyaz'dır. Göz rengi yeşildir. Arkadaşları Soto , Diego , Lenny ve Oskar 'dır. Durumu net değildir. En son Sid onu tuzağa düşürdükten sonra büyük ihtimalle açlık ve susuzluktan ölmüştür.
182px-Zekeinthenight

Zeke

Buz DevriEdit

Zeke'de Soto ile bebeği çalma konusunda aynı fikirdeydi. Fakat başarısız bir baskında Roshan onların eline değil Manny ve Sid'in eline düşmüş oldu. Bekledikleri süreden sonra Zeke ve Oskar, Soto tarafından Diego'yu bulmak için gönderildi. Diego, Manny ve Sid'i getirdiğinde Zeke saldırı için hazır beklemekteydi. Diego onu gaza getirdiğinde hemen Sid'in peşine düştü. Fakat Sid ona zamanın tuzak kurduğu için onu kayalar ve oyuk arasına sıkıştırdı. Eğer kalan kaplanlar ona yardım etmediyse orada kalıp ölmüş olmalı.

İlişkilerEdit

SotoEdit

Soto, Zeke'ye çok güvenmiyor olsada, Zeke'nin sadakatinden emindi.Zeke, Diego ve Oskar dışındaki tüm kaplanlar Soto'nun gazabından korkarlar. Ve Soto'nun gazabı da hemen bitmez.

OskarEdit

Oskar ile Zeke'nin ilişkisi normaldir. Birbirlerine güven vermezler

LennyEdit

Tam anlamıyla Lenny Zeke'yi hiç sevmez.

GaleriEdit

Also on FANDOM

Random Wiki