FANDOM

Soto kendi smilodon(kılıç dişli kaplan ) grubunun lideridir.

TanıtımEdit

Soto Buz Devri 'nin önemli kötü karakterlerinden biridir. Seslendirmesini Goran Visnjic yapmıştır. Cinsiyeti erkektir. Cilt rengi koyu-turuncu kahverengi. Göz rengi yeşildir. Arkadaşları Oskar , Lenny , Diego ve Zeke 'dir.

BiyografiEdit

300px-BadassSoto.png

Soto

Soto daha önceden kendi gücünü göstererek, kendi grubunu kurmuştur. Soto'nun planları insanlara intikam için saldırmak ve güneye göç eden hayvanları izlemek arasında bölünmüştür.

İntikamEdit

İnsanlar daha önceden onun soyundan çok fazla smilodon öldürmüşlerdir. Soto bu intikam için en iyi yolun insanların bebeğini yani Roshan 'ı kaçırmak olduğunu düşünür. Soto ve teğmen'i Diego , kampa gizlice girmeyi planlar. Akşamüstü Lider Runar ve eşi Nadia , bebek ile oynarken onlar plan yaparlar. Daha sonra Soto şafakta saldırıyı emretti. O gece Soto arkadaşlarına bir çok hayvanın güneye yöneldiğini söyledi. İntikam takıntısı olduğu için onun grubundakiler ve kendisi güneye göç etmediler. Soto daha sonra tekrar ortaya çıktı ve Diego'nun güvenini kanıtlaması için o bebeği almasını istedi.

SaldırıEdit

Ertesi sabah Soto ve diğerleri insan gücünü kampın dışına çekmek için saldırdı. Bu sırada bebek annesinin yanındayken Diego kampa arkadan gizlice girdi. Fakat anne kaçmayı başardı ve şelaleden aşağıya atladı. Diego şelaleden bebeğin kaybolduğunu öğrenince saldırıyı iptal etti. Tam o sırada insanlar mızraklar atmaya başladılar. Soto başka bir emirlede Half tepesinde bebeğin canlı olarak gelmesini emretti. Diego ve Soto ayrı yönlere gittiler.
250px-DiegoAndSoto.jpg

Diego ve Soto saldırıyı planlıyor

MesajEdit

Soto Diego'ya bakmaları için Zeke ve Oskar'ı gönderdi. Diego onlara Soto'ya bir mesaj göndermelerini istedi. Sotoya yanında bir mamut ve bir miskin ile geldiğini söylemelerini. Soto ise ona mesaj olarak ya bebek ile gelin ya da hiçbiriniz gelmeyin dedi. Soto'nun grubu Half tepesine ulaştı. Zeke ve Oskarda mesajı getirince Zeke mamut'u nasıl ayıracağını anlatmaya başladı. Lenny ise bundan rahatsız olduğunu dile getirdi. Soto ise enerjinizi boşa harcamayın dedi. Mamutlar kolay devrilmezler ve onu alt etmek için hepinize ihtiyacım olacak. Diğerleri onu oyalarken Soto'da boğazına darbeyi indirecekti.
180px-Tigerboss.png

Soto vidyo oyununda

Half Tepesi SavaşıEdit

Half tepesinde iken Diego, Mamut ve Sid olmadan yanlarına geldi. Daha sonra konuştular. Ve Diego Soto'nun onayını aldı. Soto'nun emrinde grup saklanıyordu. Mamut ve Miskin ise tam yerlerine gelmiştiler. Diego, Zeke'ye gaz verip onu Miskin'in peşine düşürdü. Sid onu atlatınca diğerleri de gitti ama onlar kurtuldu.

Kayalık mağarada Soto ve Diego, Manny'i sıkıştırmışken Diego sürprizi patlatarak taraf değiştirdi. Soto Diego'ya saldırmak için koştu, Diego aşağı vurdu. Ama Soto onun gövdesine vurdu. Daha sonra Manny Soto'yu alıp fırlattı.Soto duvara çarptı ve düştü. Daha sonra üstündeki sarkıtlardaki buzlar üstüne düştü ve öldü.

KatılımlarEdit

Also on FANDOM

Random Wiki