FANDOM

Scrat Buz Devri'nde yaşamış olan palamut takıntılı bir kılıç dişli sincap tır.

TanıtımEdit

Scrat

Scrat

Scrat Buz Devri film serisi'nin ana karakterlerinden biridir. Buz Devri , Buz Devri: Erime Başlıyor , Buz Devri: Dinozorların Şafağı ve Buz Devri: Kıtalar Ayrılıyor filmlerinde başrolde oynamıştır. Ayrıca kendinin başrolde oynadığı kısa filmleride mevcuttur. Bunlar Palamut Avı , Palamuta Zaman Yok , Sidle Kurtuluş , Scrat'in Kıtasal Dönüşü. Buz Devri 2: Erime Başlıyor ve Buz Devri 3: Dinozorların Şafağı adlı bilgisayar oyunlarındada bulunmuştur. Seslendirmesini Chris Wedge yapmıştır.

Cinsiyeti erkektir. Kürk, Cilt ve Kuyruk rengi Grimsi-Kahverengi'dir. Göz Rengi Ela'dır. Dostları eskiden sevgilisi olan Scratte , Cholly , Crash , Eddie , Manny , Diego , Ellie , Sid , Hızlı Tony 'dir.

BiyografiEdit

Scrat, sürekli palamudu'nu kış için saklamaya çalışan bir karakterdir. Fakat palamudunu saklamaya çalışırken kendini sürekli tehlikenin içinde bulur.

GörünüşEdit

Scrat bir sincap ve bir fare'nin karışımını andıran küçük kahverengimsi bir canlıdır. Kendisini bir sincap ve fare karışımına benzettiren bir çeneye sahiptir. Scrat kılıç dişli kaplan'a ait olan küçük kılıç dişlere

180px-Scrat2

Scrat İkinci filmin başında

sahiptir.

KişilikEdit

Scrat her zaman palamut'un peşinde görülmüştür. Her seferinde onu yere saplar ama sarsılır ve başarısız olur. Kazancı hiç bir zaman uzun sürmez. Scrat tüm filmlerde palamutu geri almak için hayatını tehlikeye atar. İlk filmde onu yıldırım çarptı, daha sonra dodo kuşuyla ve Sid ile palamut için mücadele etti. Su içinde piranaları dövdü. Scrat için palamudu her zaman her şeyden önce gelir.

Also on FANDOM

Random Wiki