FANDOM

Roshan(Takma adı Pempe Yanaklı) ilk filmde grubun onu babasına götürdüğü görülmüştür.

TanıtımEdit

Roshan, sadece Buz Devri'nde rol almıştır. Ayrıca Buz Devri'nin vidyo oyununda da bulunur. Seslendirmeler Tara Strong tarafından yapılmıştır. Karakteristik özellikleri:

Tür: İnsan Cinsiyet: Erkek Cilt Rengi: Ten Rengi(Pembemsi) Göz Rengi: Kahverengi Arkadaşları: Manny, Sid, Diego, Jennifer, Rachel, Runar(Babası), Nadia(Annesi) Kaderi: Yok
300px-Roshan.jpg

Roshan

Lider Olacak ÇocukEdit

Roshan insan kabilesinin liderinin oğludur. Bir sabah herkes uyurken, kabile kılıç dişli kaplanlar tarafından saldırıya uğradı. Grubun lideri olan Soto, Runar'dan kardeşlerinin intikamını almak için Roshan'ı kaçırmak ister. Roshan'ın annesi Nadia, Roshan'ı Diego'dan kaçırmaya çalışır ve Diego'nun görevini uzatır. Roshan'ı kurtarmak için şelaleden aşağıya atlar ve onun kollarının arasına alır. Nehrin kenarında Manny ve Sid her ikisini de bulmuşken Nadia ortadan kaybolur. Kaybolmadan önce Roshan'I Sid ve Manny'e emanet etti.

Roshan'ın kısa süreli bakıcısı gibi olan Sid, kimin daha ilgili olduğu gruba gösterirken, Manny Diego'nun bu gruba olan öldürme planından şüpheleniyordu. Manny'nin insanlarla olan daha önceki deneyimleri, bebeğe ne yapacağını pek bildirmiyordu. En sonunda insanlarla dost olup Roshan'ı babasına teslim etti. Roshan burada ayrıca yürümeyi öğrendi ve en sonunda Manny, Sid ve Diego'ya el salladı. Bir daha onu gören olmadı.

Also on FANDOM

Random Wiki