FANDOM

Lenny kılıç dişli kaplan lar ile insan lar arasındaki savaşta Soto 'nun tarafında olan bir kaplan.

TanıtımEdit

Lenny sadece Buz Devri filminde rol aldı. Seslendirmesini Alan Tudyk yapmıştır. Cinsiyeti erkektir. Cilt rengi hafif krem kahverengisidir. Gözleri sarı-yeşildir. Arkadaşları Soto , Diego , Oskar , Zeke , ve Soto'nun grubu 'ndaki diğer kaplanlar.
300px-AngryLenny.png

Kızgın Lenny

BiyografiEdit

Lenny, Soto'nun grubundaki üyelerden biridir. Soto'nun grubu en başında çok büyüktü fakat insanlar gelip avlanmaya başlayınca bir çoğu öldürüldü. Soto insanlardan intikam almaya karar verip bebeği çalmak istediğinde hedefin içinde o da vardı. Lenny o dönemde güneye göç eden hayvanların yanında yer almak istedi. Soto'nun iradesi çok güçlüydü bu yüzden o bebeği almaya karar vermişti. İnsanların kampına saldırdıklarında ise ön saflarda yer aldı.

Buz DevriEdit

Soto'nun grubu ile birlikte Lenny'de insanların kampına saldırdı. Fakat karşısında çok fazla kurt köpeği görünce geri çekildi. Diego ise o sırada bebeği annesinde almaya çalışırken başarısız olunca Soto çok kızdı. Half tepesinde Diego'yu ve bebeği beklemeye başladılar. Daha sonra Zeke, Diego'nun Sid ve Manny ile birlikte geldiğini öğrenince daha iyi oldu.

Lenny, Zeke'nin bu hareketlerinde hoşnutsuzluk duydu. Soto ve Zeke çok acıkmıştı. Bunu göstermek için Lenny'i yem olarak kullandı. Oskar ve Lenny, Manny ve Sid geldiğinde hazırdılar. Sid önce Zeke'yi kandırarak hakladı. Daha sonra peşine Oskar ve Lenny düştü. Onlarıda yolda atlattı. Fakat Manny köşeye sıkışınca Lenny'de oradaydı. Manny ve Diego Soto'yu haklayınca Lenny ve Oskar'da kaçtılar.

GaleriEdit

Also on FANDOM

Random Wiki